من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

ورزش تابستانی و ساحل
با شروع از محیط نزدیک خود و پیشروی با عموم مردم ، می توانیم حقیقتی انکارناپذیر را شاهد باشیم: اکثر شهروندان مدرن هیچ زمانی را برای ورزش اختصاص نمی دهند. آنها حتی در فعالیت های روزانه خود ، هیچ تلاشی برای تمرین بیشتر نمی کنند. به عنوان مثال ، بیشتر افراد برای مسافت های کوتاه از آسانسور به جای پله ها یا ماشین خود استفاده می کنند.

راحتی هایی که امروزه با پیشرفت علم به ما ارائه می شود زندگی ما را آسان تر می کند اما از این طریق با عواقب ضعف جسمی و افسردگی روانی به سمت انگیزه رانده می شویم. کمردرد و درد مفاصل نتیجه عدم ورزش است. در زیر روشهای اساسی برای کمک به سلامت جسمی و بهزیستی بدن به طور کلی ایجاد خواهیم کرد.

همچنین بخوانید:  تابستان: عطر و طعم را با ارزش غذایی در وعده های غذایی سبک ترکیب کنید! [EBOOK رایگان]
برای داشتن سلامتی ، بدن انسان باید زندگی خود را با حرکت مشخص کند. نقش اساسی ورزش تقویت بدن و بهبود سیستم ایمنی بدن است.

در طول ماه های تابستان ، مردم برای بهبود وضعیت جسمی خود ورزش های مختلفی انجام می دهند. در تابستان برای شروع تمرین مناسب است. برخی از ابتدایی ترین ورزش هایی که در ماه های تابستان رایج است ، شنا ، والیبال ساحلی ، راکت ، اسکی روی آب و… است.

شنا: یکی از بهترین انواع ورزش است
ورزش در مورد آب و فواید سلامتی
ورزش در آب باعث ایجاد تغییرات چشمگیر می شود زیرا تمام بدن را تمرین می کند ، احتمال آسیب دیدگی را کاهش می دهد ، به کاهش وزن و کاهش سلولیت کمک می کند. این حرکت را تسهیل می کند و به تنظیم بهتر دمای بدن کمک می کند و بار استخوان ها و مفاصل را به حداقل می رساند. شنا سطح انرژی بدن را بالا می برد ، استقامت را تقویت می کند و تنش و استرس را از بین می برد. همچنین عملکرد سیستم قلبی عروقی را بهبود می بخشد و با کاهش رگ های واریسی سیستم گردش خون را تحریک می کند.

چه کسی برای شنا مناسب است؟
شنا در همه افراد صرف نظر از سن ، زنان باردار ، افراد چاق یا اضافه وزن ، مبتلایان به بیماری قلبی ، فشار خون بالا ، افراد با توانایی های خاص ، آرتروز ، مشکلات در وسط ، اندام تحتانی و همچنین افرادی که دچار تعریق شدید هستند ، انجام می شود. افرادی که از جراحت یا جراحی بهبود می یابند.

ما باید به افرادی که آسم یا مشکلات قلبی دارند و نیاز به مشاوره پزشکی دارند ، توجه ویژه ای داشته باشیم. ورزش در آب برای جلوگیری از پوکی استخوان اما برای درمان آن مشخص نشده است.

شرط اصلی در طول تمرین در آب ، کنترل تنفس است. فراموش نکنید که هنگام ورزش برای استنشاق از طریق دهان و بازدم از طریق بینی.

والیبال ساحل kalokairi kai askshsh

 

والیبال در ماسه ، به اصطلاح والیبال ساحلی
این ورزش از نظر ورزش هایی که می توانیم در ساحل انجام دهیم ، لذت بخش ترین ، بلکه دردناک ترین ورزش است. قوانین والیبال در ورزشگاه تقریباً مرسوم است ، اما این واقعیت که شما با شرایط کمتری بازیکنان تحت شرایط نامطلوب بازی می کنید (خورشید ، شن ، هوا) این کار را بسیار خسته کننده می کند ، که البته این باعث می شود کالری زیادی از دست بدهید زیرا ترکیب هوازی را با ورزش بی هوازی انجام می دهد.

با توجه به والیبال ساحلی ، می خواهیم بگوییم که در ابتدا برای مبتدیان ممکن است مشکل کم نگه داشتن توپ در هوا وجود داشته باشد ، اما وقتی این کار به یک عادت تبدیل شود ، سرگرمی که این ورزش می تواند ارائه دهد چیزی بی نظیر در ورزش های ساحلی است.

آهسته زدن
برای انواع تنها و نه تنها تمرین بهتر از تابیدن نور در حاشیه دریا وجود ندارد. دویدن باید روی ماسه های مسطح انجام شود و در صورت امکان نباید سنگ های زیادی برای جلوگیری از آسیب دیدگی وجود داشته باشد.

سرعتی که ما باید حفظ کنیم به گونه ای است که از 130 تا 140 ضربه در دقیقه فراتر نمی رود ، بالاخره در این قیمت ها چربی سوزی داریم ، در حالی که توصیه می شود با نوسان سرعت نیز اجرا شود ، که در ترکیب با تغییر مناظر ارائه شده توسط دویدن به ما کمک می کند تا از نظر معنوی خسته نشویم.

موشک
شاید معروف ترین ورزش در ساحل باشد. در سالهای اخیر ، آنها همچنین به مسابقات رقابتی تبدیل شده اند ، بنابراین عشق یونانی ها به این ورزش را اثبات می کنند. بنابراین راکت یک تمرین با ضربه کم است که در آن منطقی است ، ما می توانیم مدت زمان طولانی و بدون خستگی زیاد به طور مداوم کار کنیم.

خانواده بازی راکت

 

تنها نکته منفی آن ، تمرین یک طرفه در اندام فوقانی و افزایش خطر آسیب دیدگی مفصل (شانه ، آرنج ، مچ) در صورت عدم غیرت بیش از حد است.

ورزش های دریایی
برای اضطراب بیشتر ، ورزش های آبی مانند قایقرانی و اسکی روی آب نیز وجود دارد. هر دو ورزش بسیار پویا هستند ، نیاز به دانش فنی خاصی دارند ، اما همچنین از نظر جسمی نیز وضعیت نسبتاً خوبی دارند. آنها به طور مؤثر در اندامهای تحتانی و فوقانی (عمدتاً عضلات پشت و دو سر) کار می کنند و یک تمرین هوازی بسیار خوب به حساب می آیند.

سرانجام ، این واقعیت که آنها به طور مستقیم به شرایط حاکم در دریا (هوا ، موج) وابسته هستند ، طیف گسترده ای از نیازها را در مورد سطح دشواری و در نتیجه لذت ، پوشش می دهد.

قوانین عمومی
دشواری "ورزش" فوق در این واقعیت نهفته است که آنها در شرایطی اتفاق می افتند که ما به آن عادت نکرده ایم. گرمای شدید ، خورشید ، زمین و همچنین ماهیت هر یک از ورزش ها ما را وادار می کند تا تنها از مزایای این ورزش ، برخی اقدامات را انجام دهیم.

ما همیشه با گرم شدن شروع می کنیم ، حداقل در گروه های بزرگ عضلانی ، حرکات دست انجام می شود تا مفاصل گرم شود. گرم شدن گرم بسیار مهم است زیرا احتمال آسیب دیدگی را کاهش می دهد.ما همیشه از کلاه ، عینک استفاده می کنیم در حالی که فراموش نمی کنیم کرم ضد آفتاب را قرار دهیم که بخاطر عرق به طور منظم باید آن را تمدید کنیم.این پزشک علاوه بر تعریق به دلیل انجام ورزش ، به دلیل گرمای شدید عرق می کند. بنابراین برای استراحت مایعاتی که با نوشیدن آب یا نوشیدنی های ایزوتونیک از دست می دهیم مرتباً استراحت می کنیم اما مراقب باشید که متورم نشود.بهتر است که روی معده خالی ورزش نکنیم ، زیرا اگر سطح گلوکز در بدن ما پایین بیاید ، احساس ناراحتی خواهیم کرد و قادر نخواهیم بود تمرینات خود را انجام دهیم. البته برای تبدیل مواد غذایی به گلوکز (انرژی) حداقل باید دو ساعت از این کار گذشته باشد.مهمتر از همه ، ما باید محدودیت های خود را بدانیم و از آنها تجاوز نکنیم. هر فرد با نقاط قوت و استقامت خاص خود بی نظیر است و بنابراین باید بداند چه موقع باید ورزش را متوقف کند. اغراق در مورد خودمان اثرات منفی بر بدن یا بدن ما خواهد گذاشت و در نتیجه قطع کامل ورزش خواهد بود. فراموش نمی کنیم که ورزش عمدتاً سرگرمی است و کار نیست.
نتیجه گیری
بنابراین در برخی مقطع موضوعات ورزش و بهزیستی که از آن نتیجه می گیریم باید مورد توجه جدی ما قرار بگیرند. لازم است بدانیم که نه دولت مسئولیت صلاحیت جسمی ما و در نتیجه سلامت ما را بر عهده دارد ، اگرچه در واقع زمینه های فعالیت بدنی در محل ما کم است و هیچ کس دیگری نیست.

روش زندگی ما نیاز به تغییر فوری دارد. هر روز که غرق اضطراب ، استرس ، اجبار هستیم ، مجبور می شویم برای تولید بیشتر سخت تر تلاش کنیم و کاملاً از خود و معنای زندگی غافل می شویم. ما نیاز به حرکت و پویایی بیشتری داریم تا زندگی ما مملو از خوش بینی و سرزندگی شود و چه راهی بهتر برای شروع این تغییر از ساحل است.

منبع : HELPGUIDE
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.