من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

اعترافات یک مرد چرا ما عاشق زنان کوتاه هستیم
همه ما در دنیا متفاوت هستیم. بعضی قد بلندتر ، بعضی کوتاهتر ، بعضی نازک تر. بنابراین کسی که مردم را جدا می کند فقط نژادپرست است. در دنیای دوستیابی یک دسته مینی زنان بسیار شیرین وجود دارد. بله ، از کسانی که با نیرو (بسیار) 1.57 هستند. و آنها شایان ستایش هستند!

اما چه چیزی باعث می شود که کانتینرها زیبا ، سکسی و زیبا شوند حتی اگر به طور عینی زیبا نباشند؟ بنابراین در اینجا هستم ، اطلاعات را جمع می کنم (تجربی) و ارائه آن برای شما. بنابراین به همین دلیل کانتورها مواردی هستند که قلب ما را سوراخ می کنند.

-آنها بچه های شایان ستایش هستند
خوب ، موارد دو بعدی چشمگیر هستند. چه کار کنیم؟ درست است کانتورها بسیار چشمگیر و زیبا هستند. این مراحل کوچک ، پایی که به عدد 35 می رسد ، که در هر فضا کوچکترین است. آنقدر شایان ستایش که آغوش به خودی خود بیرون می آید!

- آنها چهار پا هستند

فکر کردم این یک تصادف است. در این روند ، من دائماً آن را مشاهده می کردم. چرا؟ بدیهی است که از آنجا که آنها با ارائه ارائه نمی دهند (که برجسته است) ، آنها ذهن تندی را پرورش داده اند. صحبتگر ، فصیح در هرگونه حمله. بله ، خدا (یا طبیعت) آنها را با سانتی متر بلکه با ذهن تحمل نکرد.
آنها بدون عارضه هستند

چقدر سکسی؟ آنها فقط می دانند که کوتاه هستند! به محض مطرح کردن مسئله ، آنها نه سوء تفاهم و نه ریاکارانه هستند. آنها هیچ توهم ندارند و همین امر باعث جذابیت آنها می شود. یک زن بدون عارضه یک زن بسیار سکسی است. برای همه همین اتفاق می افتد: قد بلند ، کوتاه ، لاغر ، بورس. عاشق کی هستی و همه مردها تو را دوست خواهند داشت.

- این tsaboukades است
من یک زن کوتاه ندیده ام که چای در خودش باشد. خیلی ترد آنها این کار را نمی کنند. نمی خواهم کلاسیک ها را بگویم "این روانشناسی است که دیگران از آن برتری می یابند". اینها اختلافهای دیگر هستند. تایپیست های خوب ، آنها دست خود را روی میز می کشند و چیزهایی را با نام می گویند. خوب ، ایلانا آنها را با نام خود رها می کند ...

-آنها از رابطه جنسی دیوانه هستند
من از مدیر محبوب کاترینا صفت manizevelos-the-o قرض می گیرم (شخصی که به دلیل ساختار بدن به راحتی از عهده آن برمی آید). بدیهی است یک زن 1.50-1.55 در رابطه جنسی بیش از یک زن 1.85 حرکات بیشتری به شما می دهد! واضح است به علاوه ، آنها قابل حمل هستند! امتیاز دوز!

آنها آغوش بسیار تنگ می کنند

واقعاً آغوش بسیار تنگ! انگار که آنها نمی خواهند شما را ترک کنید. چرا؟ نمی دانم ، اما خیلی زیباست زیرا ناگهان این دستان کوچک به "آهنین" و به دلیلی خوب تبدیل می شوند.
آنها فریاد می زنند!

این شمشیر دو لبه است. هرچه پسر واقعاً دلشان تنگ شود صدای بیشتری دارند. خوب ، شما انتظار ندارید چنین صدای ریز و درشتی از چنین مرد ریز و درشت بیرون بیاید ، اما همانطور که انجام می دهید ، پرچین است.

-ما در کنار آنها بسیار بزرگ به نظر می رسیم!

آیا بالاخره خودخواهی مردانه را دیدید؟ ما مردان می خواهیم تحمیل به نظر برسیم. بنابراین آنها آنقدر در خودخواهی ما خوب هستند که ما حتی به همین دلیل آنها را دوست داریم. ما همچنین احساس محافظت می کنیم. خیلی ، اما خودخواهی بسیار ...
همه آنها می توانند پاشنه بلند بپوشند

و شما زنان را می شناسید. پاشنه بلند ما بسیار هیجان زده است.

آیا این بدان معنی است که ما زنان قد بلند را دوست نداریم؟ بدیهی است که نه! این فقط به این معنی است که کانتول ها مورد تحسین قرار می گیرند. آیا می دانید کدام زن را دوست داریم؟

نه قد بلند و نه کوتاه. نه نازک و نه چاق. نه زیبا و نه زشت. ما کسی را دوست داریم که صادق ، درست است ، هر زمان که به آن احتیاج داریم با ما خواهد بود و در آخر باعث می شود که بگوییم "چرا دیر کردی در زندگی من".
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.