من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

3 سوال متداول که پزشکان سؤال می کنند
مسلم است که شما تئوری های مختلف ، غالباً با ذکاوت ، در مورد رژیم غذایی پزشکان و نحوه عملکرد آنها در شگفتی ها شنیده اید. اما چنین نظریه هایی صادق هستند یا یک خرافات مکرر شفاهی هستند.

با این وجود مسلم است که هیچ گره جادویی وجود ندارد!

بنابراین بیایید به 3 تمرین کننده سوالات متداول و پاسخ های آنها را مطابق سایت همسرتایم بپردازیم.

"کافئین تحریک کننده است. چگونه می توانم او را استخدام کنم؟ "
کافئین یک ماده محرک طبیعی است و در بسیاری از غذاها (چای ، قهوه ، کولا ، گوارانا) یافت می شود. قبل از اینکه به طور مرتب کافئین مصرف کنید ، توصیه می شود پزشک معالجه را انجام دهد یا در هر صورت بداند که آیا می تواند تحمل کند و چه مقدار کافئین (تپش قلب؟ تحریک پذیری؟ و غیره)

حدود یک ساعت قبل از فعالیت ، 2-3 میلی گرم در کیلوگرم توصیه می شود ، تا زمانی که پزشک به دنبال انرژی اضافی و برانگیختگی باشد. کافئین به روشهای مختلفی قابل استفاده است ، از جمله:

1 قهوه صافی1 ژل ورزشی با کافئین + 1 لیوان چای ، که در آنجا کربوهیدرات نیز دریافت می کند بنابراین موفق می شود میان وعده تبلیغاتی را بدست آورد1 نوشیدنی ورزشی با کافئین (300 میلی لیتر) ، که در آنجا کربوهیدرات نیز دریافت می کند ، بنابراین موفق می شود میان وعده رقابتی را بدست آورد
هنگامی که پزشک نوشیدنی های ورزشی کافئین دار دریافت می کند ، توصیه می شود به لیبل نگاه کنید تا از کل کافئین مصرف شده مطلع شود.

"من می خواهم توده عضلانی کسب کنم ، چگونه می توانم این کار را انجام دهم؟"
اول از همه ، شما به یک مربی شخصی خوب نیاز دارید که پروتکل ورزش مناسب را تهیه کند.

البته رژیم نقش مهمی در ساخت توده عضلانی ایفا می کند. شما باید به موارد زیر توجه کنید:

کفایت انرژی ، شما می آموزید که نیازهای خود را برآورده کرده و سپس کالری اضافی را که ممکن است برای افزایش آن نیاز داشته باشید (300-600 کالری) اضافه کنید.آنها به حداقل 1.6 گرم در کیلوگرم پروتئین نیاز دارند. یعنی اگر شما یک زن 60 کیلوگرم هستید ، به 100 گرم پروتئین نیاز دارید. اگر مرد 80 کیلویی هستید ، به حدود 150 گرم پروتئین نیاز دارید. در صورت تقسیم پروتئین به 3 وعده غذایی و نه یک وعده ، نتیجه بهتری خواهید گرفت. توصیه می شود مقدار پروتئین را بلافاصله بعد از تمرین (حداقل 10 گرم) مصرف کنید. آگاه باشید که پودرها هرگز در غذاهای ساده بهتر از پروتئین نیستند.
توصیه می شود برای اطمینان از کالری ، توسط یک متخصص (به عنوان مثال متخصص تغذیه) مطلع شوید ، بلکه ارزیابی شما نیز باشد.

"آیا باید یک مکمل رژیم غذایی مصرف کنم؟"
زیرا به عنوان کارآموز مسئولیت آنچه را که استفاده می کنید باید به موارد زیر توجه کنید:

در مورد همه مواد تشکیل دهنده محصول آگاه باشید.می دانید محصول بی خطر است (تصویب شده است؟ آیا از "شیوه های خوب" پیروی می کند؟ و غیره). حتی محصول "طبیعی" به معنای عدم امنیت نیست.بدانید که این محصول حاوی مواد ممنوعه است یا خیر. اگر مطمئن نیستید که چه چیزی مصرف می کنید ، نباید این محصول را مصرف کنید.مشاوره یک متخصص تغذیه ، پزشک ، فیزیولوژیست شغلی و پزشک را جستجو کنید.برنامه و برنامه مشخصی را در رابطه با تغذیه ، توانبخشی ، آمادگی معنوی و روانشناختی (متخصص تغذیه ، ژیمناست ، پزشک ، فیزیولوژیست شغلی ، روانشناس) تصویب و تصویب کنید.
قبل از توصیه مکمل ، یک روش مداوم و غیر استاتیک باید انجام شود ، مانند:

ارزشیابی تغذیه ای (و ارزیابی مجدد)تشخیص تغذیه ای - شناسایی مسائل ، برجسته کردن علائم و علائم (چه موقع خسته می شوید؟ در کدام روز از روز؟ آیا از خواب بیدار می شوید؟)INTERVENTION تغذیه ای ، اقدامات متناسب با اهداف. در اینجا می توانید تصمیم بگیرید برخی از مکمل ها را مصرف کنیدرویکرد تغذیه ای ، نظارت بر پیشرفت (در فواصل منظم)
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.