من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد


آیا ما ناگهان حال و هوای خود را تغییر می دهیم؟ دریابید که چرا این اتفاق می افتد

ما می خواهیم اگر زن باشید ، دست خود را بالا ببرید و حتی یک بار در زندگی شما این سوال را شنیده اید "آیا دوره ای دارید؟" وقتی حالت شما به بهترین شکل ممکن نبود ما فرض می کنیم که این اتفاق در اکثر موارد رخ داده است ، توهین آمیز است ، زیرا دیدگاه ها و احساسات شما تخریب شده و فقط به زیست شناسی شما مرتبط می شوند.

و مطمئناً ممکن است یکی از علائم پریود ، فراز و نشیب های ناگهانی روحیه باشد. اما بیشتر اوقات ، هورمون ها نقشی ندارند. فاکتورهای دیگری نیز وجود دارند که بر خلق و خوی تأثیر می گذارند و زمان آن است که آنها را تحلیل کنیم.

استرس
همه ما استرس را تجربه می کنیم ، و همه ما روش های مدیریتی خود را داریم. و متأسفانه ، برخی افراد نتوانستند آن را به اندازه کافی مدیریت کنند ، یا مجبورند یکباره خیلی چیزها را متعادل کنند (دوباره یک تعظیم کوچک برای زنان و پانزده نقش مختلف که باید در آن بازی کنند) که در نهایت بر استرس غلبه می کند.

افسردگی
اندوه و بی حالی تنها علائم افسردگی نیستند. برخی از بیماران عصبانیت یا افزایش استرس را تجربه می کنند. بنابراین ، اگر نوسانات ناگهانی خلق و خوی را تجربه کردید ، ممکن است نیاز به بررسی افسردگی داشته باشید.

اختلال دوقطبی
بیماری که دارای نوسانات خلقی به عنوان علائم اصلی آن است ، اغلب بلافاصله تشخیص داده نمی شود ، زیرا بیشتر بیماران در طول قسمت های افسردگی ، به جای مانیک یا هیپومنیک ، به دنبال کمک می گردند.

کمبود
خواب یکی از مهمترین موارد زندگی ماست. اثبات؟ کمبود خواب می تواند استرس را افزایش دهد ، منجر به پرخوری و چاقی شود ، خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها را افزایش داده و به روشی بسیار بد بر روحیه ما تأثیر بگذارد.

الکل و مواد مخدر
الکل و مواد مخدر باعث احساس سرخوشی می شود. و ، همانطور که همه ما می دانیم که چند لیوان در بالا نوشیده ایم ، این احساسات توسط یک کمدین نه چندان خوشایند دنبال می شود. و البته استفاده طولانی مدت عواقب بدتری نسبت به نوسانات خلقی دارد.

کافئین و قند
بیشتر افراد در روز دو فنجان قهوه مشکلی ندارند. هر کسی نیست ، هر چه میزان تحمل شما بیشتر باشد ، کافئین بیش از حد منجر به تحریک بیش از حد می شود و باعث عصبی شدن ما می شود. اتفاق مشابهی در مورد قند رخ می دهد ، که باعث خرد شدن انرژی ناگهانی و ناگهانی می شود تا بعداً ما را پایین بیاورد.

دوره
بله ، ما قبلاً آن را گفتیم. این یکی از علائم است و می تواند تا دو هفته زودتر ظاهر شود.

یائسگی
در دوران یائسگی ، سطح استروژن شروع به ریزش می کند و حال و هوای آنها همراه است. بنابراین ، غیر معمول نیست که یک زن در این دوره نوسانات را تجربه کند.

منبع: https://hamsartime.ir/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.