من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد


پخت کم کربوهیدرات 6 نکته کم مصرف
پخت کم کربوهیدرات
چه چیزی باعث این رژیم غذایی کم کربوهیدرات مانند؟ مطمئناً ، کربوهیدرات کمی است. اگر میزان مصرف کربوهیدرات کمتر از 100 گرم در روز باشد ، به این رژیم کم کربوهیدرات گفته می شود.

اما به خصوص در مورد کالاهای پخته شده (شیرین) ، بسیاری از کربوهیدرات ها پنهان هستند و بنابراین ، برای بسیاری از افراد پخت کربوهیدرات پایین غیرممکن است.


آرد کم کربوهیدرات
معمولاً با آرد گندم پخت می کنید؟ مراقب باشید ، 83 گرم کربوهیدرات در 100 گرم وجود دارد! حتی نوع دانه سالم آن هم بسیار سنگین است و در مورد کربوهیدرات ها بسیار سنگین وزن است: آرد دانه کامل حاوی 43 گرم کربوهیدرات در 100 گرم است.

با این حال ، احتیاط در مورد آرد نخود نیز صدق می کند: 61 گرم کربوهیدرات افتخار ، حبوبات را به شکل آرد وزن می کنند.

بنابراین چه گزینه های کم کربوهیدرات وجود دارد؟ آرد با کمترین میزان کربوهیدرات آرد سویا است که در هر 100 گرم 3.1 گرم سبک دارد. اما آرد بادام با 3.5 گرم و آرد نارگیل با 8.9 گرم کربوهیدرات در 100 گرم نیز گزینه های مناسبی برای آرد کم کربوهیدرات هستند.

آرد سویا طعم مغزی دارد و در واقع برای همه کالاهای پخته شده مناسب است. این ماده دارای خاصیت اتصال است ، به عنوان مثال تخم مرغ را می توان با آرد سویا جایگزین کرد. با این حال ، نمی توان از آن به عنوان جایگزین کامل آرد گندم استفاده کرد. پخت کم کربوهیدرات فقط با آرد سویا به شکل مخلوط کار می کند.
ورزش خانگی برای لاغری

آرد بادام از نظر چربی و کالری نسبت به خود بادام کم است زیرا در حال حاضر روغن کاری شده است. دارای طعمی مغذی است و همچنین برای شیرینی های شیرین و خوش طعم نیز مناسب است. آرد بادام کاملا خشک است و بنابراین باید با مایع کافی مخلوط شود - اگر آرد بادام را به دستور غذا اضافه کنید ، باید مقدار مایع را نیز افزایش دهید یا مثلاً تخم مرغ اضافه کنید.

همین مورد در مورد آرد بادام نیز صدق می کند: جایگزین کردن کامل آرد با آرد بادام کار سختی است زیرا فاقد پروتئین گلوتن است و این باعث حفظ پایداری و بالا آمدن خمیر می شود. به طور کلی ، در بسیاری از دستور العمل های پخت ، 10 تا 20 درصد آرد را می توان با آرد بادام جایگزین کرد.

آرد نارگیل همچنین طعم مغذی دارد. جایگزین آرد گندم به نسبت 1: 5 می شود ، به این معنی که 20 گرم آرد نارگیل جایگزین 100 گرم آرد گندم می شود. از نظر فیبر سرشار است و حتی می تواند توسط خودتان ساخته شود. به سادگی تکه های نارگیل را در مخلوط کن خرد کنید تا آرد شود. اما به دلیل وجود الیاف زیادی ، مایع موجود در خمیر را جذب می کند. بنابراین خمیر نیز می تواند به سرعت در اینجا خشک شود و شما باید با تخم مرغ یا مایع اضافی مقابله کنید.

شما به راحتی نمی توانید مقدار آرد گندم را با یک دستور العمل تغییر دهید و انتظار همان نتیجه را دارید ، زیرا گلوتن موجود در آرد گندم ، از جمله موارد دیگر ، این نان را آبدار می کند. بنابراین بادام ، آجیل ، فیبر یا ضخیم کننده های بدون گلوتن مانند آدامس لوبیای ملخ یا آدامس گوار را به خمیر اضافه کنید - این باعث می شود کالاهای پخته شده آبدارتر شوند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.