من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

8 (یا بیشتر) فوبیا که هر عروس با آن روبرو است

ما در دفتر تحقیقاتی انجام دادیم. جای عروس را گرفتیم ، از عروسهای دیگر سؤال کردیم ، از دوستان ، بهترین مردان ، مادران سؤال کردیم. سرانجام به این نتیجه رسیدیم که عروس می تواند خوشبخت ترین دوره زندگی خود را پشت سر بگذارد ، اما در عین حال ترس های بسیاری برای روبرو شدن دارد! آنها را جمع کردیم. همراه با جواب آنها!

1. آیا در عروسی من باران می بارد؟

و باران می بارد ، ما گفتیم این جذابیت دارد. با این حال ، آماده باشید. اگر سایبان وجود دارد ، هزینه آن را بپردازید و بگذارید آن را رها کنید ، مهم نیست. چتر تهیه کنید و جایگزین لباس عروسی بدون دم بلند باشید.

2. آیا فکر می کنید کفش من به من اصابت کرد؟

شما می گویید اگر قبلاً آنها را امتحان نکرده اید ، احتمالاً آنها به شما ضربه خواهند زد. آنها را در خانه ، پیاده روی ، رقص ، رقص بپوشید.

3. و اگر چند مهمان در آخرین لحظه لغو کنند ، چگونه می توانم صندلی را تغییر دهم؟

در 99٪ عروسی ها ، صندلی نهایی در همان روز انجام می شود! وحشت نکنید ، شما تغییرات کوچکی ایجاد خواهید کرد و همه در جای خود خواهند بود!

4- آیا مهمانی دوام خواهد داشت؟

اما! اگر دی جی خوبی پیدا نکرده اید و پسر عموی خود را "موسیقی در بعضی از کافه ها" پخش می کنید ، بله ، او نخواهد کرد. کل مهمانی شما به دست دی جی آویزان است ، بنابراین سرمایه گذاری کنید. نه لزوماً در پول بلکه در تحقیق.

5- آیا مو و آرایش من مطابق توافق انجام می شود؟

اگر آنها دقیقاً بدانند که شما چه می خواهید ، بله آنها خواهند کرد. در تمرینات ، از آن روز عکس بگیرید و از آنها بگیرید. هر یادآوری خوب است! همچنین ، اگر می خواهید در آخرین لحظه یک نان به جای واگن بخورید ، آنها مقصر نخواهند بود! بیایید بگوییم :)

6. آیا به نظر می رسد در هنگام رمز و راز pee می کنید؟

احتمالاً این اتفاق در بهترین خانواده ها نیز رخ می دهد. اگر به دلیل استرس خود تمام روز غذا نخورید ، بدن شما می خواهد مایعات را از بین ببرد و بله ، در هنگام رقص اشعیا دستشویی می خواهید. 2 ساعت قبل از عروسی چیزی خشک بخورید (فیله مرغ ، کمی برنج) تا متورم نشود و نمی خواهید به توالت بروید و بدون اینکه جادو کند ، روی پاهای خود بایستید.

7. آیا فکر می کنید می خواهم گریه کنم و آرایش خود را خراب کنم؟

گریه کردن امکان پذیر است ، بنابراین به ضد آب رای دهید. ریمل ضد آب ، پودر ضد آب و مداد و در زمان احساسات ، می توانید به چیز دیگری فکر کنید. از قبل این "چیز دیگری" را پیدا کنید.

8- اگر داماد بسیار مست شود و همراهی نکرد چه می شود؟

داماد در حال مست شدن است. استون آن را جشن می گیرد همانطور که می خواهد بدون اینکه "مادر" شود. حداقل آن روز! حال اگر آن را بمکد ، دکمه سر دست و قهوه یونانی را در یک اسلحه.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.