من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

چه زمانی اجازه دارید اولین قدم را بردارید؟
اولین قدم در بسیاری از موارد این است که مسیر آشنایی شما با مردی را که دوست دارید تعیین می کند. ابتکار عمل را با گذاشتن تعلیق ها کنار بگذارید. این شرایطی است که شما در آن "چراغ سبز" دارید تا بتوانید اولین قدم را بردارید.

-از چه زمانی می توانید شماره تلفن او را بپرسید؟
شما با مردی جالب در بار روبرو می شوید و بعد از مدت طولانی صحبت کردن و فهمیدن اینکه او را دوست دارید ، می فهمید که او اقدامی برای درخواست تلفن شما انجام نمی دهد. تنها کاری که باید بکنید این است که ابتکار عمل را بگیرید و شماره خود را به او بدهید. اما از آنجا که موضوع ظریف است ، لازم نیست آن را به طور ناگهانی به او بدهید. سعی کنید این سؤال را به فضایی منتقل کنید که ارتباط شما همچنان ادامه یابد. به روشی هوشمندانه و ظریف!
-چه زمانی می توانید اولین پیام را در رسانه های اجتماعی ارسال کنید؟

اگر به فکر ارسال پیام برای مردی هستید که دوست دارید ، پس ما به شما می گوییم که می توانید این کار را انجام دهید. اما نیاز به توجه ویژه به آنچه شما ارسال می کنید و چگونه است. قبل از ارسال ، به پروفایل Facebook خود مراجعه کنید تا علایق وی را ببینید و سپس سعی کنید مکالمه را شروع کنید. بعد از مدتی از او بپرسید. بله ، و در این حالت شما می توانید اولین قدم را بردارید.

- چه زمانی می توانید اولین تماس تلفنی خود را دریافت کنید؟
مطلقاً هیچ شرطی وجود ندارد که زن را از تماس اول منع کند. اگر در وقت ملاقاتتان زمان خوبی داشتید ، این یک ژست بسیار مهربان است که او را به شما بگوید. حتی یک اس ام اس می تواند نشان دهد که چقدر خوب کار کردید. یک پیام متنی مودبانه ، زن را در "ناامیدی" نشان نمی دهد ، بلکه زنی است که اوقات خوبی داشته است و از پذیرش آن شرمنده نیست.

-کجا می توانید او را ببوسید؟
کلیشه ها ممکن است بخواهند انسان اولین حرکت را انجام دهد ، اما خود آنها با این کار اشتباه گرفته می شوند. مردان از بسیاری جهات معمولاً ترسو هستند و مسئله بوسه یکی از آنهاست. اگر اولین حرکت را انجام دهید و او را ببوسید ، پس از آن وزن سنگینی شانه های او را رها می کند. به او دست نزنید ، فقط این پیام را برای او ارسال کنید که او شما را دوست دارد!

-چه وقت می توانید برای اولین بار بگویید "دوستت دارم"؟
اگر واقعاً احساس آن را دارید ، دیگر فکر دیگری ندارید و فقط آن را بگویید! پس از همه ، شما همان را از او می خواهید. برای برداشتن قدم اول و گفتن آن تنها در صورتی که او احساس کند. بهتر است وقتی احساس نیاز به گفتن "دوستت دارم" را برای فیلتر کردن آن در ذهن خود داشته باشید. زیرا ممکن است یک کلمه باشد اما معنی آن از بسیاری از صفحات کتاب مهمتر است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.