من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

انزال، به این روش به بهترین ارگاسم تاکنون خواهید رسید
انزال زنان سالهاست که افسانه بوده است. اما همینطور پیش می رود! به این ترتیب بهترین ارگاسمی که تا به حال داشته اید را حس خواهید کرد!

من موضوع را به عنوان یک مرد برای زنان خواهم نوشت ، زیرا بدیهی است که با خیرخواهی شما می خواهید آن را تجربه کنید. بنابراین برای همه قابل درک تر خواهد بود و همه نقش های خود را می شناسند! و سرگرم کننده!
جویدن چیست

این انزال زن است. خیلی ساده تحریک کلیتوریس منجر به انقباضات واژن می شود و بنابراین مایعات (و سرعت) زیادی در همان زمان که زن در حال تجربه یکی از قوی ترین ارگاسم ها است دور می شود. بله ، کمی عجیب است اما به من اعتماد کن داغترین آنجاست!

تحقیقات نشان داده است که ترکیب مایعات (بدون بو) به مایع منی نزدیک است. تحقیقات دیگر نشان داده اند که آنها حاوی ادرار هستند. پاسخ هنوز داده نشده است.

چگونه انجام می شود؟
خیلی خیلی ساده است به مقدار زیادی روغن کودک یا روان کننده و تحریک کننده احتیاج دارد. برای رسیدن به حرف صحبت کردن در مورد پیراهن ، زن باید در اوج خود باشد. در آن لحظه کار مرد شروع می شود. قبل از تلاش برای این کار ، الف) شریک زندگی باید به توالت برود تا مثانه خود را خالی کند ، ب) حوله ها را باید زیر لگن خواستگار قرار دهید.
برای شروع به انگشت داخل واژن احتیاج دارید. احتمالاً یک ثانیه. بلافاصله پس از نفوذ ، مرد باید چنین کاری را روی لگن انجام دهد. شما آنجا هستید! سرعت را حفظ کنید و در حالی که حرکات به صورت دایره ای حرکت می کنند ، به آرامی نقطه را بزنید. آنجا یک نکته واضح تر وجود دارد. دقیقاً زیر مثانه است. و از این رو تخلیه او!
به زودی شریک زندگی احساس می کند که می خواهد ادرار کند. دختران نمی خواهند. مایعات تازه شروع به "جمع آوری" می کنند. در اندک زمانی نبض شدیدتر می شود و تا زمانی که احساس نیاز به ادرار کردن و تعجب کند! مایعات اول دور ریخته می شوند و بهترین ارگاسم همیشه یک واقعیت است!

زیرا همیشه موفق نمی شود
از آنجا که فقط همیشه کار نمی کند. برای موفقیت ، تحریک و تحریک کامل صورت می گیرد. به علاوه باید اعتماد کاملی بین دو شریک برقرار باشد. آن زنانی که این تجربه را تجربه کرده اند در مورد قوی ترین ارگاسم خود تاکنون صحبت می کنند. به احترام ، مردانی که این کار را کردند می گویند که این تحریک کننده ترین تجربه ای است که آنها داشته اند.

کار سختی نیست! او یک راه و صبر می خواهد! لذت ببر
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.